7合1草本豐盈健髮療程 男士脫髮 活髮再生 防脫髮

 

 

男人可以一句話懶唔護膚,但頭髮護理真係唔懶得!就好似我,大佬咁,未到40歲已經有少少髮線後移問題,成日好肉緊問我點算。我笑佢:「哈哈,知驚啦咩」!

見到佢咁驚,就買D防脫洗髮水比佢用啦。

 

欲知事後如何? 請看……

 

大佬:「你買個支防脫洗髮水初初用係幾好,不過,用耐咗又好似唔多掂喎。點算?

 

我:「嗯,比少少時間我,等我問下人啦!

 

到新年前,我有個習慣就係一定要剪頭髮,同個幫我剪咗好耐嘅男髮型師傾開男士脫髮呢個問題,我諗男人嘅痛就只有男人先明,問佢意見就啱啦。

 

髮型師:「頭髮呢我就可以幫你剪,想防脫、頭髮再生呢,其實我自己都無能為力。但係!! 我一斑髮型師朋友都係有做生髮活髮防脫髮Hair spa,咁我自己定期都會做下,我哋做呢行d頭髮成日都玩電染,所以真係要去做下護理,等d頭髮健康d~ 如果我光頭,咁邊有說服力架!

 

71草本豐盈健髮療程」係男士脫髮救星!!!?

 

最後髮型師叫我大佬可以去試Oasis hair spa嘅「71草本豐盈健髮療程」,呢個hair spa 71 ScalpSure 全效生髮活髮防脫髮儀之等離子科技配合天然頭髮護理配方,將中藥防脫髮精華素(99.9%天然7 種植物根部如薑、人參、秘魯人參、薑黃、魔鬼爪、甘草、香根草等成分組成濃縮之活性配方)貫滲至底層,深層刺激 頭皮細胞啟動自我修復機制,強壯髮根有效防止脫髮,修復燙染後受損髮質,令頭髮更豐厚濃密,好有效全面改善脫髮和髮質問題。

 

image

 

【親身分享】

 

男髮型師 我自己Keep住做呢個Hair spa已經差唔多1年啦,初初覺得護理師手勢幾唔錯,都好溫柔細心,會問下我有咩頭髮concern。可能我自己本身都係髮型師,對頭髮生長狀況比較敏感,但我覺得近呢一年D頭髮好似無甩咁多,而且,間中都會生下D 新生頭髮,證明係Work !

 

詳情可以去呢度睇>>>https://oasis-group.com.hk/services/71草本豐盈健髮療程/

 

我同大佬已經online book咗,等遲D hair spa開返之後就要即刻去試,希望可以幫到佢改善脫髮問題啦。

 

 

#71草本豐盈健髮療程 #男士脫髮 #活髮再生 #防脫髮

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()