image

 

每個人都有自己嘅煩惱,而我就係「頭油」呀! ><  搞到我成日都出現好多尷尬情況,情非得已之下好多時候都要帶住頂帽。唔好以為而家係冬天就無頭油,但「唔係LAW!! D頭髮係勁油勁「笠」,我都知帶帽帶得耐焗住唔係咁好,唔衛生之餘,頭油仲會愈來愈多,有脫髮危機丫嘛~ 但係,我仲可以點!? 我真係唔想比人見到我一把油笠笠嘅頭髮,頭油過多真係好煩呀!

 

解決頭油!我決定試試hair spa

 

之前做開Facial,美容師知道我有頭油問題,介紹咗我去試佢哋公司嘅雙極控油頭皮舒緩療程咁,呢個hair spa專門針對頭皮油脂過多問題,同時又有生髮活髮防脫髮作用,一舉兩得!

 

雙極控油頭皮舒緩療程採用正負極導引科技,可以將頭皮多餘油脂從底層導出,清空因頭油過多而出現阻塞毛孔管道,再將英國護髮權威品牌Philip Kingsley控油保濕營養液深層導入毛囊細胞,從根底解決頭皮油脂分泌旺盛問題,達至頭皮膚質水油平衡,改善大家頭油困擾。

 

image

 

 

呢個生髮活髮Hair spa 係用71全效生髮儀、當中嘅正負極導引科技專門針對油脂性脫髮,超聲波頭就以振動原理,配合抗菌作用嘅藍色光,將頭皮表面皮屑污垢一拼去除,有效將頭皮底層油脂導出,同時導入營養產品,平衡頭皮油脂分泌,改善油脂性脫髮問題。

 

image

 

我自己做完之後,頭皮油脂過多問題真係解決咗好多,d頭髮唔再油笠又扁塌,有風吹過嘅時候終於可以飄飄下啦!!開心~~~

 

image

 

 

我想講hair spa嘅過程真係好舒服,尤其係治療師用生髮儀同我按摩嘅時候,手勢係幾舒服,做完之後,我覺得個頭真係乾淨咗好多呀!

 

頭油過多皮問題嘅人可以去呢度睇下呀 >>>

 

https://oasis-group.com.hk/services/雙極控油頭皮舒緩療程/

 

 

#頭油 #頭油過多 #頭皮油脂過多 #頭油多脫髮 #頭油脫髮 #頭油解決

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()