image

 

距離我嘅大日子仲有1年,而家係時候要準備定婚攝,行咗幾次婚展都無咩心水,唉~~~~~ 仲要諗埋地點,真係好煩呀….

 

講起婚攝,仲有一樣就係我要用最短時間去瘦面,雖然我唔係話好肥個D,不過塊面總係有D肉肉,每次影完相一定係又圓又闊咁,好似無咩下巴線條,咁就慘啦,雖然可以P圖啫,但係我唔想咁呀!!! 我一定要V面瘦面呀!!!

 

HIFU 面真係咁WORK?等我親身試試!

 

婚攝當日,我好唔想包包面咁影相,所以呢我去咗做hifu 瘦面呀!我呢個OFFER真係好抵, $488 Hifu試做,仲要同時可以做埋picolaser去斑 !!!  >>> http://bit.ly/2Qb5V7z

 

咁我就可以同時去斑又hifu v !? 開心!!婚攝可以又白V !

比大家睇下我個效果先!只係做咗1hifu 瘦面就見到輪廓FIRMD一試之後真係超開心呀!

 

image

 

點解hifu 可以K.O雙下巴同V?

 

可能有D朋友唔係好知hifu原理同hifu效果,等我輕輕咁介紹一下佢係咩嚟啦。

hifu採用非光學能量,以無創方式將皮下組織加熱。類似我哋所知嘅放大鏡咁匯聚光能,而且,超聲波嘅聚焦方式可以產生高達攝氏6070度嘅熱能。

 

當我哋嘅皮下真皮層及表淺肌肉筋膜系統(SMAS受熱後,蛋白質就會受到破壞及收縮,大約3個月就可以刺激膠原蛋白重組新生,做到拉皮緊緻、提升輪廓、收雙下巴及v 效果。

 

image

 

我上網見到,好多人都話做hifu會好痛,但我自己就無太大唔舒服感覺,只要搵d安全而合標準嘅中心,由具專業資格嘅人士操作,選用返啱自己嘅能量咁就會好D

 

如果你未試過hifu而又想v面、去雙下巴,強烈建議大家一要試呀!我暫時做咗一次,效果都幾滿意,由於距離婚攝仲有D時間,美容師叫我可以隔3個月做多1次,咁到時提拉、瘦面、去雙下巴個效果就仲靚!

 

想試Hifu,一定要去呢度,CP值真係好高~

hifu 試做>>> http://bit.ly/2Qb5V7z

 

 

我真係好期待婚攝個日呀~~~~~依加要努力搵定婚攝公司先啦 XD

 

# hifu  # hifu hk  # hifu 香港 # hifu 試做  # hifu 價錢  # hifu 效果  # hifu 減肥 # hifu facial # hifu療程 # hifu 瘦身  # hifu 溶脂 # hifu 功效 # hifu 瘦面 # hifu 雙下巴 # v # v    # hifu v

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()