image

 

疫情呀~~~~~疫情呀~~~~ 你幾時先完呀? 口罩已經戴咗足足1年幾,我就快連自己個樣係點都唔記得,最慘就係我塊面呀,經歷過77 4977 49……嘅口罩日子之下,侷促到出哂面油,又生咗好多粉刺暗瘡,咩事先 >< 真係好煩呀!

就連毛孔都好似一晚長大咗咁,唉,我真係好需要收毛孔療程!

 

口罩肌一發不可收拾!我要細毛孔!

 

image

 

美容院重開無耐,我真係99就衝去Booking,同我相熟嘅美容師見到我D皮膚之後,佢話唔洗太擔心,因為呢1年其實好多人都有口罩肌問題,但係Keep住做佢哋嘅口罩肌孖寶 plasonic等離子美容+收細毛孔療程 iskinix,咁就絕對無問題,好快就可以深層清潔毛孔,一次過嫩膚去暗瘡、去印、收細毛孔,還原返又滑又嫩嘅皮膚。

 

咁呢間美容中心我都跟咗好多年,次次都好滿意效果嘅,所以都好放心將口罩肌問題交比佢。

 

去暗瘡首先要清潔毛孔:ISKINIX 毛孔Spa真係好乾淨呀!

 

大家都知暗瘡嘅出現,都係因為毛孔入面積積埋埋好多污垢、灰塵,尤其而家塊面長時間比口罩焗住,一返工就要焗足10幾個鐘,搞到面油過多,更加容易有暗瘡、粉刺。

 

image

 

所以呢,美容師先同我做i-Skinix收細毛孔療程,呢個毛孔spa其實係用咗5個技術:毛孔水療、鑽石微雕、雙極射頻、真空吸力射頻、活性紅光修護,1Treatment即時深層清潔毛孔嫩膚毛孔而且部機可以一路吸一路有水出,個D水會變得污糟,咁係因為幫你清哂毛孔d頑固黑頭、粉刺、油脂。做完之後我望下自己支「污糟水」,原來我塊面收收埋埋咁多污垢…… 不過做完呢個收毛孔療程之後,即時睇到清毛孔個效果,感覺上膚色均勻好多,成塊面乾淨好多,無哂粉刺,仲可以幫我預防暗瘡,我好滿意呀。

 

收毛孔療程係呢個 >>>>>> http://bit.ly/2zdzivO

 

對付口罩肌第2步: 想肌膚滑溜要用 Plasonic等離子美容

 

做完毛孔spa,美容師就話可以做埋plasonic 無痕填充聽個名好高科技哩?Plasonic等離子嫩膚有消炎抗菌、美白去皺、清除角質等嫩膚功效,提昇肌膚質因素,令肌膚又白又滑咁,聽完之後真係好想試。

 

等離子美容標榜可以305倍提升肌能與吸收力,因為Plasonic等離子美容先利用等離子開啟皮膚自動吸收功能然後將護膚產品迅速注滲皮膚深層。等產品完全吸收後,即時提升皮膚彈性,令肌膚短時間內還原到好似BB咁。

 

而且呢,由於Plasonic可以釋出高濃度等離子,而當中離子粒可以極速進入皮層,穿透細胞進入皮膚的深層組織持續皮膚改善刺激膠原蛋白,同時重整肌膚結構, 令皮膚變返緊緻,毛孔自然就收細返!

 

image

 

換句話說1Plasonic等離子就可以:去角質改善暗沉激活膠原

激發皮膚吸收力美白及均勻膚色收細毛孔

 

係唔係好吸引先? 想做可以去 >>>http://bit.ly/2PU32XB

 

真心希望疫情快D完,人人都健康唔洗再戴口罩。而呢個口罩肌孖寶,我一定會Keep住做呀!

 

# plasonic# plasonic 等離子# plasonic 無痕填充#等離子美容#收毛孔療程#收細毛孔#收細毛孔療程#清潔毛孔 #深層清潔毛孔

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()