對於自少已經係毛孩的我,已經試過各式各樣的脫毛方法,傳統的可選擇剃刀,亦有人會喜歡以蜜蠟式、脫毛膏、噴霧來脫毛。其實不同方法各有好壞,效果亦不同。到底係咁多種方法邊一樣最work?不如等我同大家分享一下:

 

剃刀脫毛:

我第一次脫毛係用剃刀,除左貪佢平,唔會痛同埋即時見效。不過就係keep得唔耐,過幾日又要再剃。過程要好小心,因為好容易刮損流血,長期使用有可能破壞皮膚的角質層,繼而造成毛囊發炎,所以要睇番自己的皮膚性質而定。

 剃刀脫毛

 

蜜蠟脫毛:

由於剃刀脫毛效果唔持久,我亦都嘗試過用VEET脫毛蠟紙,脫得較徹底、乾淨,但脫毛蠟紙最唔好的地方就係痛,就算事先冰敷左,都減輕唔到痛楚。另外如果用法不當,好容易令到毛囊發炎,皮膚容易敏感人士唔建議使用。

 蜜蠟脫毛

脫毛膏:

用脫毛膏雖然唔會好似蜜蠟脫毛咁痛,不過就有強烈既怪味道。仲有就係脫唔清,同埋唔持久,毛毛2-3日就會長出來,我曾經用過 veet既脫毛膏,出現過敏,令到小腿紅卜卜同痛,所以後來都無再用這種脫毛方法了。

 脫毛膏

脫毛器:

呢個係我試過咁多種脫毛方法中最痛的,由於佢係一次過將幾條毛髮連根拔起,真係痛到標眼淚,仲要俾左成千蚊來買難受。

 脫毛器

激光脫毛:

現今唯一可以做到永久脫毛的效果,以不同波長激光的科技,以選擇性光熱效應原理,經由毛髮中的黑色素吸收,瞬間產生高熱力,破壞毛囊組織,使毛髮無法再生。

 

 

結論是如果金錢許可,激光脫毛會係最有效、最徹底及最持久的脫毛方法;如果因為經濟問題或剛剛開始脫毛,我會建議使用剃刀,應該係當中最平及比較脫毛膏蜜蠟脫毛脫毛器冇咁易令皮膚敏感及出現不適的情況!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()