image

 

一到夏天,我就有一個煩惱,已經日日洗面又做足保養功夫,毛孔依然無所遁形,特別係鼻頭嘅毛孔、粉刺,真係好煩。已經試過好多唔同深層清潔毛孔方法同收細毛孔產品,效果都唔係咁理想,唉……

 

我唔要粗大毛孔、粗糙膚質呀!

 

image

 

 

毛孔粗大、粉刺黑頭、角質層粗糙、瘋狂出油,我諗係夏天最多人嘅皮膚煩惱。我自己試過網上教個D 用蛋白清潔毛孔污垢、黑頭,不過呢個去黑頭、收細毛孔方法真係好唔方便,而且有朋友又話用生雞蛋有可能會有細菌,直接敷喺毛孔就好容易會有感染,分分鐘破壞皮膚健康。

 

於是,我又轉用咗市面個D黑頭貼,咁其實去黑頭粉刺效果係幾好,但係呢,可能我用得太密,撕塊黑頭貼個時唔小心拉扯埋皮膚,仲搞到好似愈貼毛孔愈大咁。所以,我而家都無用呢D黑頭貼,最多都做下深層清潔,磨下砂咁。

 

之但係,我嘅毛孔、黑頭仲未解決呀><

 

改善毛孔粗大超WORK方法:收毛孔療程推介

 

image

 

 

當皮膚老舊角質積聚越多,令肌膚變厚、變粗糙,毛孔變粗大,肌膚都會因為唔可以順利吸收水分與保養成分,變得暗沉、乾燥,加速刺激油脂分泌量,毛孔又再度變大。後來我上網睇到好多KOL講污糟水facial 深層清潔毛孔 、去黑頭好WORK,咁我又心思思去試。

 

咩係污糟水facial?其實係新出嘅i-Skinix 收細毛孔療程 ,美容顧問同我講:i-Skinix結合5大星級科技,包括:毛孔水療、鑽石微雕、雙極射頻、真空吸力射頻、活性紅光修護,只係一次療程就有「淨‧嫩‧緊‧纖‧活」5重功效,特別對補濕、保水、收細毛孔、嫩膚、緊緻去紋非常有效。

 

因為佢嘅毛孔水療可以即時深層清潔、補水嫩膚、收細毛孔,而且部機可以一路吸一路有水出,而個D水之所以污糟,就係因為幫你清潔毛孔d頑固黑頭、粉刺、油脂!

 

我自己其實好鍾意做i-skinix 收毛孔療程 佢可以深層清潔毛孔、即時注水、保補、而且又激活膠原增生,可以緊緻嫩膚,改善幼紋、乾紋, 感覺FRESH好多,做完之後,真係可以即時睇到清潔毛孔個效果,感覺上膚色均勻好多。

 

image

 

【深層清潔、收細毛孔、保濕】i-skinix 收細毛孔療程 >>>>> http://bit.ly/2zdzivO

 

收細毛孔之後記得要嫩膚!

 

做完i-skinix之後,毛孔係細咗,但係美容顧問話可以試埋而家最新嘅Plasonic等離子嫩膚,作用係極短時間將肌膚狀態還原至如BB咁嫩滑。咁樣皮膚就可以加倍咁又白又滑啦~

 

可能好多人唔知咩係Plasonic等離子嫩膚 (Plasonic等離子無痕墳充),等我簡單咁講講,Plasonic等離子嫩膚 (Plasonic等離子無痕墳充)- 超時空等離子光速逆齡儀原理係:先用等離子短暫破壞「細胞黏附份子」,製造能量「傳送門」,可以幫助活膚成分直達肌底細胞;再運用超聲波強化吸收與鎖養。美容師仲話已經實證咗可以30秒內5倍提升肌能與吸收力,同時為肌膚消炎抗菌、美白去皺、清除角質。

 

image

 

 

 

只係做咗1Plasonic等離子嫩膚,膚色好似均勻、白淨咗。

 

【亮白、嫩膚、營養輸送】

Plasonic等離子嫩膚 (Plasonic等離子無痕墳充) >>> https://bit.ly/2W74qYV

 

PS:順帶一提,我去做呢個Plasonic等離子嫩膚PACKAGE係包埋膠原電眼槍嘅OFFER,可以同時去埋黑眼圈、眼紋、眼袋,美肌效果咁就可以更加全面啦~

 

毛孔粗大真係長期抗戰,要學習正確保養方法之外,仲要定期去做下 收細毛孔療程 Facial,咁先可以對抗到粗大毛孔呀!

 

#oasis #oasismedical #Plasonic等離子嫩膚 #嫩膚 #等離子 #醫學美容 #美白 #去印 #消毒抗菌 #肌膚再生 #撫平皺紋 #去紋 #膚色暗沉 #去角質 #極淨 #Plasonic等離子嫩膚優惠  #膠原蛋白 #黑色素 #毛孔粗大 #超聲波  #抗衰老 #等離子時光機 #亮白 #BB #嫩膚優惠 #醫學美容優惠 #等離子嫩膚有無用 #等離子嫩膚價錢# 等離子嫩膚 #等離子無痕填充  #plasonic等離子保濕facial#清毛孔#清毛孔方法#深層清潔#按摩#平價按摩#通淋巴#去水腫# 女士美容# facial#女士按摩# 收毛孔 #消炎 #保濕 #口罩 #抗疫 # i-skinix#保濕#嫩膚#保濕facial#清毛孔#清毛孔方法

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()