有留意開醫美嘅你,相信都有聽講過皮秒激光Picolaser去斑效果比傳統激光去斑更加好今日就同大家分享皮秒激光去斑Picolaser試做心得!

 

市面最新最有效嘅去斑技術有皮秒去斑Picolaser比傳統激光去斑快見效,可以擊走深層及中表層的斑點,包括:荷爾蒙斑、肝斑、黃褐斑、顴痣斑、太田斑雀斑、曬斑、咖啡牛奶斑等,極速回復白滑肌而且,進行皮秒激光去斑唔會結痂係比起傳統激光去斑一大優勝之處,所以大受用戶推崇。市面上暫時最快速嘅皮秒去斑Picolaserpicogenius,只係一次treatment已經有明顯效果。

 

Picogenius 係咩?  >>>http://bit.ly/2DExsI2

 

 

Picogenius現時市面最新皮秒去斑Picolaser科技,比傳統激光去斑功效快14倍,將最高能量以最短時間傳入肌膚,可以將各種色斑擊至粉碎真正「秒殺」色斑,無創無痛,仲唔會結痂。  

 

除咗去斑之外,皮秒去斑Picolaser Picogenius又有嫩膚功效,有效刺激膠原蛋白與彈力纖維增生,全面改善凹凸洞,令肌膚更緊緻嫩滑,仲可以提升表層膚質,改善紋理及收細毛孔。

 

Oasis皮秒去斑Picolaser picogenius sharing ~~~

 

 

其實我自己膚色偏白,所以一有色斑就好明顯。令我最介意嘅係太陽穴附近嘅斑,搞到我唔敢將頭髮札起,有時想換下髮型都唔得,因為好想用d頭髮遮住d斑。

 

直到我試咗OASIS獨家皮秒去斑PicolaserPicogenius之後,只係一次treatment就將私嘅斑K.O.咗,真心覺得好堅,我自己就覺得唔係好痛,仲要無結痂,我自己就好鐘意皮秒去斑PicolaserPicogenius嘅去斑效果啦!

 

想同斑斑講BYE BYE,真係唔好考慮咁多,自己去睇下丫!

$480 Picolaser Picogenius去斑http://bit.ly/2DExsI2

 

#皮秒去斑試做 #PICO #皮秒去斑 #皮秒 #去斑 #花面貓  #斑斑 #雀斑 #白滑 #美白 #嫩肌  #皮秒去斑試做優惠 #打斑 #LASER #激光 #激光去斑 #皮秒激光 #PICOGENIUS #picolaser #光美白去斑 #皮秒試做優惠 #OASIS #OASISMEDICAL

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()