自從早幾個月打完PicoGenius(pico laser)激光皮秒美白去斑之後,D同事問我係唔係轉咗粉底,定係用咗咩新嘅化妝品神器,點解好似白咗嘅? 哈,我真係暗喜呀,PicoGenius(pico laser)激光皮秒美白去斑之外,原來仲可以令皮膚變白,真係好似染髮廣告咁:遂漸變白,得咗!

 

PicoGenius((pico laser)點解可以去斑?

 

 

皮秒激光(pico laser)係比較嶄新嘅激光美白去斑技術,用極短脈衝時間釋放特定能量去瓦解皮膚底層嘅色素,以0.000000000001釋放能量至皮膚,可以去斑、美白、收細毛孔、嫩膚,同時又可以刺激膠原蛋白產生,加快皮膚新陳代謝,將黑色素加速排出體外

 

市面而家有好多款Pico laser儀器,而療程最快嘅pico laser 儀器PicoGenius激光皮秒美白去斑picogenius擊破黑色素

速度比傳統納秒激光快14倍,傳統激光需要十數次療程先可以去除嘅荷爾蒙斑及胎記, PicoGenius皮秒去斑都可以於短至23次療程內清除,快速將頑固色素團擊至粉碎「塵化」,再經新陳代謝排出,大大減低好似他pico laser儀器帶黎gei熱傷害與反黑機會。正因為picogenius係「最快」,所以我就選擇咗PicoGenius激光皮秒美白去斑啦,而佢係Joey做代言個間上市醫美公司獨家嘅,如果你都有興趣,可以參考下  >>>

https://www.youtube.com/watch?v=CY9QGjTzp1A

 

我暫時只係做咗2picolaser(picogenius),除咗去斑之外,最令我Suprise原來picogenius膚色有改善,明顯白淨、通透咗,斑斑無咗之外,皮膚仲好似嫩咗,就連同事都覺得我白咗 XD

 

其實美容師都有同我講過PicoGenius(pico laser)現時市面上最快之激光去斑嫩膚技術當時都無咩為意,一心諗住去斑之嘛,點知又可以收白,真係一舉兩得!

 

原來係PicoGenius(picolaser)唔止係皮秒去斑療程,佢仲可以幫到刺激膠原蛋白與彈力纖維增生,全面改善凹凸洞,改善紋理及收細毛孔。令皮膚靚啲

 

 

Pico laser(picogenius)皮秒激光美白去斑、嫩膚效果

 

 

大家睇下,我嘅皮膚除咗無咗D斑之外,膚色真係白咗架!

 

PicoGenius皮秒激光美白去斑優惠:http://bit.ly/2DQXW9R

想了解嘅可以去睇下丫,我自己就幾滿意個效果啦,幾百蚊呢個價錢試得過

 

#皮秒去斑試做 #PICO #皮秒去斑 #皮秒 #去斑 #花面貓  #斑斑 #雀斑 #白滑 #美白 #嫩肌 #仙氣  #皮秒去斑試做優惠 #打斑 #LASER #激光 #激光去斑 #皮秒激光  #PicoGenius  #oasismedical #皮秒邊間好  #皮秒痛唔痛  #皮秒優惠 #皮秒去斑邊間好 #Joey代言  #皮秒激光價錢 #皮秒激光優惠 #醫學美容 #PICOLASER #PICOWAY價錢 #PICOWAY #PICOLASER價錢 #PICOSURE #皮秒激光價錢 #皮秒去斑邊間好 #皮秒香港 #皮秒激光後護理 #皮秒激光醫生 #皮秒激光原理

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gglamgina1 的頭像
    gglamgina1

    Gina MUA的部落格

    gglamgina1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()